2 ner

Hade två nedslag i 130 idag, men jag är faktiskt nöjd ändå! Har inte hoppat 130 på väldigt länge varken på tävling eller hemma, visst några enstaka men inte någon bana liksom. Ett nedslag får hon ta på sig hon var lite seg i frambenen och till ett hinder red jag så sjukt kass väg till. Men är som sagt ändå nöjd! Hon gör sitt jobb :) man kan ju inte säga att hon spelar i riktigt samma liga som alla andra hästar här haha men hon är himla bra på sitt sätt! Min fina. Men när jag är här så längtar jag verkligen hem till min fina blackie!!! Vill bara tävla på henne och se hur långt hon kan komma! :') annars har jag mest sprungit runt här på tävlingsplatsen och pratat med folk och tagit hand om mon häst och vart hundvakt hihi aja nu ska vi äta grillat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0