<3 att jag inte raderat min gamla bdb

<p><span style=
finaste prinskorven
<p><span style=
<p><span style=
Jag och Becca 2008.
Texten jag skrev efter jag trillat av och bara trodde att min fot var vrickad.
fittttta min fot e skadad :/ ragge e halt :'/
fan seriöst jag pllllar ine mer :///
tänk om det inte ens blir nått ljungby :'''((
faaaaaaaaaaaaaaaaan!
mitt liv är så jävla värdelöst:O
jag kan ju fan inte ens ta mig upp för trapppen :'OOOOOOOOO
nästa bild:
hejsan alla glada ,
jag är inte så glad för jag har brutit foten :'(
o ska ha gips i 4-6 veckor:'(
så inge ljungby elr sm för mig :'(
JAG HAR TRÅKIT TJALALALALLALALA !
hmm vad ska jag göra ?
vandra lite på nedervåningen med mina kryckor (y'
gå ut osätta mig på altan lr kolla på tv !
vilket liv asså :S
sen mitt utbrott efter ca en vecka med gips..
jag måste bara skriva att jag är så jävla depp :/
allt suger faan skiiiiit :oo
jag kan inte gå ut o springa elr nåt :/
jag kan inte riiiiiiiida :/
jag kan inte bada :/
jag kan knappt duscha :/
aaaså det är så jävla mkt jag inte kan :((((
det jag kan :
jag kan sitta vid datorn,
jag kan kolla på tv
jag kan gå ut o hoppa på mina kryckor om jag måste
mhm det var typallt jag kan ! mkt va ?

fyfan suuuuuuug

HAHAHAHHAH så himla roligt att kunna kolla tillbaka på saker man gjort för många år sedan :)

Kommentarer
Postat av: Rebbeeee

Hahaha aaaw, inte lätt med bruten fot ;) asså våra chokladbollar<3<3<3!!

2012-04-26 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0