Angående bärris

Tänkte ju skriva några rader om Bärran och när vi tänkt sälja henne osådär. Usch det kommer verkligen göra ont i hjärtat på mig att lägga ut min fina prinsessa på annons, men jag vill ju komma längre så det är bara att acceptera läget. Men som sagt vi tänker inte lägga ut henne förns Blackan har gjort några starter och att hon har skött sig någelunda väl. För jag vill inte bli utan tävlingshäst, för jag vill hålla igång mig själv tävlingsmässigt hela tiden.

Men vi funderar ju även på att eventuellt låna någon häst, så om det är någon som vet någon häst som ska lånas ut till försäljning eller bara lånas ut för att den ska ridas så kan ni ju jättegärna höra av er till mig!! Spelar egentligen ingen roll vad det är för häst bara att den är i ridmässigt skick. Annars älskar jag att göra jobb på hästarna och skulle kunna tänka mig ett projekt liksom. I sånna fall så skulle kanske den hästen kunna ta bärrans plats och vi kan lägga ut henne lite fortare på annons. Vi ringde själva på en annons här om dagen men denhästen var tyvärr redan utlånad. Jag 'är öppen för alla möjliga förslag, bara något nytt i stallet skulle vara underbart! & eftersom jag nog inte kommer få något sommarjobb så får jag satsa allt på hästarna hela sommaren och verkligen få igång Droppan!

Sen om någon vet nån som letar storhäst så har vi den perfekta övergångshästen/läromästaren. Massa placeringar upp till 130! :)

min kämpe! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0