Bitter

Dålig uppdatering jag vet, men är fan allmänt bitter just nu.

Finns ganska många orsaker men den största handlar väl egentligen om våran klubb. Börjar faktiskt bli äckligt jävla irriterad om jag ska vara ärlig! Vi har haft en pay and jump på klubben idag med våra tävlingshinder och eftersom det är träningshoppning där på lördag så tyckte vi att de kunde stå kvar ute eftersom att det egentligen sliter mer på bommarna att slänga på dem på bomvagnen osv osv. Men iaf så fick min mamma en ganska stor utskällning av en person pga av det så nu måste vi bära in allt själva imorgon.. Och det jag blir så jävla trött på är att mina föräldrar har gjort så sjukt mycket för våran
Klubb! Vi är nog den enda hela familj som fan hjälpt till jämt i ca 10 år, alla tävlingar städdagar och alla dagar min pappa är där och fixar men ändå är det alltid vi som ska få skit för det. Det börjat gå mig på nerverna! Min mamma
är verkligen världens bästa och vill alltid göra så bra som möjligt för andra men som sagt till slut får hon all skit kastad på sig ändå. Så det är väl grej nummer 1.

Sen sa en annan tjej idag att hennes klasskompisar hade sett mig inne på öfk på tävlingarna där och att de hade tyckt att jag hade gett dem värsta dryga blickarna osv osv och det känns ju tråkigt att folk ska tro så om mig, även om jag inte är världens gladaste hela
Tiden så är jag absolut inte dryg, inte någonstans, verkligen inte :(, så det var ju tråkigt. Bara randomgrej men passade
Ändå in på mitt bittra inlägg.

Sen red jag äntligen på min fiinaste älskling blackie idag och ja vi kunde ju konstatera att hon verkligen inte är bra
Än.. Men eftersom hon inte snorade så mycket så ville vi bara kolla, skrittade mest, travade lite och sen galopperade jag ca 2 varv i varje varv och efter det var hon helt anfådd och frustade massor. Jävla skit, missar verkligen allt roligt med henne nu. P&J idag träningen för Lennart och p&j nästa vecka så imorgon ska vi ringa veterinären och antagligen kommer hon ju få medicin och inte vara igång tills våra
Tävlingar i maj heller.

Skönt att få skriva av sig lite ibland men annars rullar väl livet och jag har världens absolut bästa vänner (becca och Elin kan ta åt sig lite extra, lovee youuuu)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Psykologfriends is the shit<3

2012-04-20 @ 11:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0