blackie pass 2

Åh min finaste lilla prinskorv, tror jag hittat grejen på henne, rida två gånger om dagen haha, nej men hon var så lugn och fin, inte alla någe stark även fast jag red på tvådelat osådär. Hon var aavslappnad och bara så himla härlig! :') Red bara ca 20 min men åh min lilla plutt!

Håller nog dock på att bli sjuk, började dagen med 2 alevedon till frulle och även två till kvällsmat, har haft huvudvärk och vart lite seg i kroppen och litelite känningar i halsen, men inget att bry sig om. Imorgon är det valborg & det betyder utgång med fina vänner! :)
image description

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Har ett tips till den svarta, när du rider två gånger om dagen, rid första passet å¨nåt gärde eller på nån väg och galoppera mycket, helt utan krav, i lös form och bara stooora språng så hon får galoppera framåt så absolyt mycket hon vill, och nästa pass rider du på banan o känner igenom, så gjorde jag på zwiggy och det blev världens skillnad!

2012-04-30 @ 07:56:33
URL: http://cooorre.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Precis! Det ska liksom bara helst va nån annanstans än på banan och så kravlöst och stort som möjligt liksom! Good luck! :D

2012-04-30 @ 10:02:11
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0