dålig update

Ursäktar min dåliga uppdatering med att jag har haft massor att göra. Igår var det P&J på örsta hoppade Blackie 70cm *2 eftersom jag visste att hon skulle bete sig lite knasigt. I första så "stannade hon på typ 3 hinder tror jag och stökade lite, hon stannar ju inte på sjävla hindren utan dummar sig i svängarna till hindren, men andra rundan så hoppade hon runt felfritt! Så det var skönt, min lilla knäppskalle. Med tanke på hur hon vart efter vilan hemma så tycker jag hon sköte sig toppen! Idag ska hon träna lite på örsta :)
Var in till hööks förut och köpte en graman ftersom min pajjat totalt och så köpte jag även "Magic Bruch" hahah så får vi se om dom är något att ha! :D Sen stannade vi även och köpte godis, så mullade i mig tills jag mådde illa. Så fick man lite ångest så nu har jag tränat i en timma. 40 min på bandet 6km + 20 min Zumba! Gött mos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0