Det här med rubriker

Sådäär mina fina vänner!
Har inte haft så speciellt mycket att uppdatera om under dagen eftersom den har spenderats med Malin & det enda vi har gjort är typ att äta................ haha tjockisar. Men vi har även kört massa zumba, hoppat studsmatta & kollat på film. En riktigt chill dag som faktiskt behövs.
Mamma kom hem så sent och till slut hann Malin åka hem innan jag red blackie så det blev tyvärr inga bilder. Men Blackie var så himla fin. Mitt hjärta! Vad skulle jag göra utan denna häst?
Hade dock säkerhetsutrustning på idag, haha pelham och graman. Men det behövs på henne ibland även om det är en extrem kombo.
Hon jobbade på väldigt bra och tog stöd på bettet hoppade några små skutt också och jag säger bara maaaama. Fin häst jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0