Hästar

Seeeg bloggdag, sorry. Alla tre hästarna är ridna för ett tag sen.
Petro var först ut och gick på banan, hon har ju inte blivit riden seriöst på ett tag så hon var väl inte jättefin. Men har tänkt att rida henne ordentligt nu så får vi se vad som händer med henne!

Blackan och Bärran red jag också på banan, Blackan fick hoppa lite idag och hon hoppar ju som en gud som vanligt.. Men hon var väldigt tråkig i vänstersidan idag. Så försökte verkligen få igenom det och lyckades väl nästan. Men som sagt hon hoppade jättefint, vi hoppade 5½ och på slutet låg det väl på 110-115 och vi tyckte det räckte där. Hon ska ju träna imorgon.

Bäris red jag barbacka, haha. Hon var också fin! Hon ska ju bara trimmas och hållas på gott humör inför Gävle!


jag vill ha mitt hår tillbaka, började seriöst gråta härom dan bara för att jag tyckte att mitt hår är så sjukt fult just nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0