Heeeaaj

sådäär då sickan!

Har ridit bärran och jag kände för att klä mig lite oseriöst idag eller ja, jag red i joggingskor, hahahah jag gjorde det verkligen bara för att. Det var kul, hehe.
Men hon var väl fin, hade gramanen på och gjorde liksom inget speciellt med henne idag. Tänkte att hon ska få gå ett hårdare markpass imorgon.

Skulle ju ridit petro också men jag släppte henne på ridbanan istället så hon fick busa av sig lite. Dock rymde hästjäveln ut från banan (kan ju bero på att den var öppen) HAHAH och sprang ut på gräsmattan! nu lär pappa blir glad :'D aja bildbevis kommer på det senare ;)

Funderar på att käka nåt, men vi har bara nudlar med kräksmak och då kan jag lika gärna vara utan. Ska ut och ta in Blackan om en stund för hon ska ju träna sen vid kl 3!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0