Hello

Orkar inte uppdatera speciellt ofta, sorry.

Men nu kände jag för ett litet inlägg! Igår red jag min lilla prinsessa för första gången på en månad och man kan inte ens ana att hon har vilat, så jävla grym ponny! Verkligen världens bästa! Så hon var nog lite trött i kroppen idag så hon fick bara gå en promenad. Hihi men efter jag ridit henne  igår så förstod jag vad som fattats under 1 månads tid för att jag skulle vara lycklig på riktigt igen, finns en anledning varför hon aldrig kommer att kunna lämna gården för hon är verkligen halva mitt hjärta. Kärleken till den ponnyn är ofattbar.

Bärran har skött sig fint under dagarna nu & funderar på att tävla henne på det 3-delade bettet med tränset utan nosgrimma, hon funkar så sjukt bra på det hemma så en klass nästa helg kan jag ju testa! :)

Blackie har det väl gått lite sisådär med, hon går fint men hon jobbar inte under sig tillräcklig mycket utan hon tar allt på frambenen och låter bakbenen bara hänga med på eftersläp. Så idag pressade jag henne på riktigt för första gången sen vilan. Var stenhård med benen och hon fick inte chansen att ta kontrollen. Så hon var riktigt fin faktiskt!!! Även om hon vart skitsur och försökte kasta av mig några gånger :') Hhihi men kändes verkligen som jag fått igenom nåt! + att hon ska börja gå 2 grr om dagen när jag har tid :) Så ikväll ska hon få joggas lite på banan igen så får vi se hur hon tar det :)


grispottan när hon var som finast innan vilan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0