hihuhi

haha älskar att jag gjort annorlunda mot vad jag skrivit idag, har ändrat planerna hela tiden och nu till slut så slutade med att petro fick busa i hagen som sitt "pass" Det är riktigt roligt att ha en liten busponny som man kan göra lite knasiga grejer med. Hon fick även hoppa lite, min lilla söte!

Bärran red jag till slut barbacka på banan, lite oseriöst tog jag på ledtränset som hade tredelat bett på och så hade ett grimskaft som tyglar. Hehe hade inte räknat med att det skulle gå speciellt bra, men oj vad fel jag hade. Så fort jagkortade upp tyglarna så gick hon ner i världens finaste form. Sen behöll hon den under hela tiden, asså hon var så sjukt fin! Jag kan knappt förstå det själv :D, hon har ju inte formen så himla naturligt men asså jag är chockad. Hon har ju aldrig gått bra på ett tredelat bett men idag förvånade hon mig verkligen. Hehe hon kanske är rädd att vi ska lägga ut henne på annons snart ;). (kommer ett inlägg med om hur jag tänker med att lägga ut henne på annons lite senare)
Sen putsade jag lite saker och gosade med lillfjonk som låg och sov i boxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0