Hurtbulle

Hejsan, otroligt dåligt med uppdatering som vanligt, men jag red bärran och blackan på förmiddagen och båda var duktiga!

Blackan reds ju väldigt lugnt som vanligt men ställde ändå krav på henne idag. Eftersom det fattas så mycket i markarabetet på henne så pressade jag henne lite idag med att verkligen flytta för skänkeln i skritt. Hon är svagare i höger bak så försökte verkligen få in det under henne idag, haha. Men det vart faktiskt lite skillnad i slutet, hon var inte alls lika stark i munnen längre så nu får vi jobba vidare på det här så att hon blir tillräckligt stark för att kunna hoppa lite högre banor till slut.

Bäris var jättefin, red ju i ledtränset och med grimskaft och det funkar fan skitbra, kanske ska börja tävla på de ;) nej kanske inte, men fick henne i den fina formen och hon fick jobba lite med öppnor/slutor idag och vanlig lydnad liksom.
Ssen eftersom jag känner att  jag är så ur shape så har jag tränat lite idag, sprang rundan på 5km i skogen förbi det äckliga spökhuset, växlade dock med lite PW eftersom jag fick sån jävla håll efter ca 2km. Men det kändes bra ändå! gjorde även lite styrkeövningar här hemma.

Nu jäklar ska jag bli lite fit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0