Jag är inte bitter

Eller jo så var man de, hade PA redovisning i skolan idag för 2:orna. Det gick asbra och allt vi gjort på det där arbetet har vi gjort har gått bra, men så säger våran dumma lärare jo men ni ligger ju på VG + man ba ursäkta va sa du? asså VG+ driver hon med oss eller? FUCK vad vi ska ha MVG  på detta. Så om inte våran medbedömmare Maria säger något annat och dom tänker sätta VG i betyg på oss så kan dom ju räkna med att få en jävla fiight, gaaah jag ocg Rebecca ska kriga för vårat MVG!!!!!!!
Sen har jag och pappa vart och bärt bort varenda liten skitsak nere på örsta, vi spolade av  allt shit så om någon klagar nu lämnar jag fan klubben på dirr, skiter i. Irriterad, jo men visst!
Nu över till något som får mig på bättre humör, mina hästar <3333333333, när mamma kommer hem ska vi rida ut med bärr & petro :) Sen har mamma även pratat med veterinären idag och vi har fått medicin utskriven till blackie. Hon ska ridas väldigt lugnt nu medans hon får den, för om man rider så hostar dem lättare och får ur sig allt släm. Men är glad över att jag får rida på henne iaf! :)
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0