Lång dag

Ja det här blev en lång dag! Har hunnit med både det ena och det andra, efter min träning i morse och passet på blackan (som för övrigt var det värsta passet i världshistorien) så har jag kollat 4 första avsnitten av alcatraz! Grym serie, inte varje dag jag tillåter mig att kolla så där många avsnitt på en serie.. Sen har jag tränat Bärran för Lennart och förutom några missar jag gjorde i början av banan vi hoppade så gick det så himla bra!!! Åh fina
Bäris! Är nöjd med min ridning och med hennes språng! Hade en jättebra känsla hela tiden :)

Just tillbaka till blackan, vilken gris hon är :( när jag skulle hoppa upp så var jag nästan uppe på henne men då tvärvänder hon och skenar iväg åt andra hållet så jag typ får kasta mig av :@ som tur var tappade jag henne inte och kan väl även säga att jag nog aldrig vart så arg på henne. Men det verkade ju funka för när pappa höll i henne sen så stod hon blixt stilla! Men passet gick också åt helvete. Även fast jag hade pelhamet idag så drog hon satan med mig. Man har noll jävla kontroll, sen skulle jag testa hoppa över en minioxer eftersom hon ska gå pj imorgon. Men den ville hon ju knappt gå i närheten av så fick skritta fram och låta henne hoppa stillaståendes för så fort jag galopperar emot så drar hon bara med mig och skuttar iväg -.- bara för att Jon vilat i två veckor så betet hon sig som en gris.. Usch är verkligen tillbaka på ruta 0........... Men bara för att hon ska få komma bort och sluta vara så himla kaxig så får hon följa med ner till örsta och hoppa 70cm på den.
Smutsig var hon också idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0