Påskfet

Den här dagen blev verkligen bara konstig... Inget blev som det skulle känns det som. Var ju sjukt sur över att vi inte åkte iväg med blackan men efter att ha kollat igenom hennes planering så var det nog bra.. Mycket träningar och hoppningar i april.
Men så idag fick det bli en hästfri dag, hah wtf. Men jag har ÄNTLIGEN STÄDAT MITT RUM!!!!! (eller ja det är typ klart) Så himla skönt, blev typ en stor kasse med skräp. Äckligt. Men nu är det iaf mycket bättre, ska bara bädda rent och sådär, sen har jag pluggat, fått in en uppgift till. BRA EMELIE!
Det är ju påsk vilket betyder att jag bara ätit hela dagen.. GODIS/FIKA/MAT. Helt sjukt hur mycket goda saker vi har hemma nu som jag bara inte kan motstå :') Fan man lever ju bara en gång, men efter påsk ska jag verkligen bli nyttig igen :) Men man måste få ha några helger när man får svulla och sluta bry sig bara! :)
vänta hur vad det nu? JO MEN JUST, GE MIG MITT HÅR TILLBAKA -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0