Söndag

Blackan var helt knasig idag.. Hon har ju fått vila två dagar, big mistake. Hon höll på att snurra av mig när jag hoppade upp och sen körde hon några race med mig.. Hon förökte ha av mig ca 5 grr i början av passet. Hahahah PIGG häst.

Ungefär halva passet så var hon knasig men sen allt eftersom började hon att lugna ner sig och gå ganska så fint. Jobbade henne jättemycket i skritten och försökte pressa henne lite, genom att göra öppnor/slutor skänkelvikningar och ryggningar. På hennes nivå då, haha men vi jobbar på det och sakta med säkert så gör hon de bättre :)
Men det är faktiskt ganska roligt att ha en häst som har egen viljs och humör, det passar ju mig med sånna hästar så :)


Mamma red bärran och hon såg riktigt fräsch ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0