Bärr + övningskört

Red bärris på banan & herregud säger jag bara, hästen måste klippas.. Hon vart helt dyngsur efter passet, haha stackars häst. Ändå red jag inte speciellt hårt men jag galopperade mycket. Hon kändes helt okej :) Lite seg, men har nog med värmen som faktiskt vart här idag.. Imorgon ska hon nog få hoppa några hinder faktiskt!
image description
Bäris & Meggie
Sen övningskörde jag till hallsberg för att lämna av min bror på hans jobb! Gick mycket bra att köra idag fast att jag hade pappas bil, haha sist jag körde den trodde jag fan att slutet var nära.. jag var så otroligt kass. Men nu var det bättre och jag körde igenom hallsberg i deras "city" liksom. Hahahhah jaja nu ska jag äta mina goda noblesse & leva livet! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0