Då var denna dagen slut också!

Red ju Petro & Bärr i morse! Bärr en runda ut i skogen och hon var faktiskt snäll! Stannade bara en gång där hon inte ville gå fram, haha. Sen var hon så söt och hoppade över alla vattenpölar..
Petro skötte sig super & var så himla fiiiiiin! Herregud vilken ponny säger jag bara! En riktig liten pärla. Tänker rida henne seriöst nu varje dag så hon byggger lite mer muskler och håller sig lydig mhihi!
 
Sen har jag vart hemma hos gullungarna Frida & Tove när pappa skodde deras ena ponny :) Sen följde jag med dem ner till träningen på örsta, haha dock kom vi ner dit lite för tidigt ;) så fick vänta en timma på att träningen skulle börja, hahah!!
 
Sen var det Lennart träning med Blackis, hon skötte sig hyffsat! Surade ihop lite på slutet av träningen, men Lennart kommer med sina klockrena kommentarer och så löser sig det mesta! Dock gillade han inte bettet jag rider på nu, det med tungfrihet, så då är det bara att skippa det också då, jag som tyckte det funkade rätt bra.. Men efter han pratat om varför han inte gillade det så förstår jag. Men han tyckte att vi skulle testa något pessoa bett. Det hette tydligen Pessoa magic, så det kan ju passa till blackie somm heter Magic Mistery ;) så om någon har ett sånt bett att låna ut vore det awesome om ni kunde lämna en kommentar!
Aja är ändå nöjd med träningen, bara att träna vidare!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0