Fina black!

Åh min lilla gose så trött hon var.. Man kände knappt igen henne idag så lugn hon var. Men vi fick 25 fel i 110! Assså jag dör lite på mig själv. 21 & 25 fel wtf kan man ju tänka då men resultatbiskopar i detta fall väldigt fel ;) Hon var helt okej i 110 men hon stannade i hörnet till 2an så fick aldrig upp någon galopp mot den, och sen missade vi ett hinder igen
Pga av att hon drog ner huvudet och inte tog styrning. Annars var hon ju inte i en bom eller så. Men hon är så trött i kroppen. Hela hon är seg och sprången är sega och allt blir jobbigt. Men så jag är ändå nöjd med henne! Att hon inte surade ut totalt :) hon måste ju pressas på detta vis för att bli starkare och orka mer nästa tävling liksom. Men nu ska hon få vila några dagar och kollas upp av koko :)) han kommer på onsdag så det blir ju perfekt!!tror att hon sitter fast i vänstersidan någonstans så ska bli kul
Att se vad han säger! Nu ska jag vila lite och sen fixa mig för utgång med massa bästa människor!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0