Gillar livet!

Även om det är skitväder och jag är arbetslös osv så gillar jag livet och börjar faktiskt bli allt mer positiv igen!

Har ju som sagt vart hemma hos "extra familjen" Huss över natten :') igår körde vi race med deras trädgårds traktor, haha så sjukt kul! Sen kollat på filmer och chillat! Galet skönt :)

Sen blev det så att jag fick följa med på p&j med Lisa. Miza skötte sig superbra idag :) sen hämtade mamma mig där eller ja vi var där i ca 3 timmar!? Så klockan blev jättemycket så idag fick de bli lite kebab till käk och ingen ridning.. För sent och pissväder.. Men imorgon ska alla tre gå :')

Nu ligger jag bara och myser i min så otroligt sköna säng :'')

Lisa "Pippi" Huss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0