God morgon!

Har haft en riktigt skön sovmorgon! Jag har dock drömt så sjukt många olika drömmar inatt. Tex så har jag drömt om Nikki. Att hon kom tillbaka och var frisk och glad. Sen har jag drömt att jag var i skolan, men eftersom jag inte vart där något så låg jag efter i precis allt... buhhu jobbig känsla + att jag drömt om en massa andra saker, helt galet på en natt.. 
 
Håller på och föröker fixa en ny header till denna blogg, men alltså jag får in den och allt men på höger sidan så är det liksom 5cm som fattas, så att den skulle behöva dras 5cm åt den sidan, men jag fattar noll så det funkar inte. hahah
Tänkte ta tag i min egna lilla träning snart, så får vi se vad det blir men vi hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0