Happy life!

Hello babes!

Har vart riktigt kass uppdatering men spenderade hela dagen med min bästa kompiiiiz Rebecca igår! Vi gjorde typ allt man kan göra nästan?! Vi var tex i stan och käkade mat, citygross, marieberg, sötvaruhuset, hööks, Ikea, Max, sjöparken och sen avslutade vi kvällen hemma hos Nathalie! Verkligen en jätterolig dag med oerhört trevligt sällskap och massa skratt!

Idag har jag ridit blackie och alltså åh fina häst! Känner verkligen nu att saker blir bättre för varje dag! Men hon behöver arbeta väldigt mycket med vänster som hon är svagare i. Men red väldigt mycket tempoväxlingar osv.

Ska rida Petro och bärr lite senare men mamma har grönt kort kurs här så jag hänger lite med mina små klubbkompisar Tove & Frida! :) o ikväll blir det utgång med några fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0