Hello babes

Har vart lite seg här som vanligt men nu är jag tillbaka!
Var hemma hos Lisa igår och dagen innan, haha. Jag har typ ätit mig fet på alla deras bär & saker som finns i deras växthus.. tex vindruvor, vinbär, krusbär, vita vinbär, sockerärter osv... Vi gick till och med ut på natten så att jag kunde få plocka lite vinbär och ha till filmen vi kollade på.. haha juste vi hade världens vattenballongskrig också, dock var det ingen som blev så blöt när vi körde de, men sen tog jag och Lisa till vattenslangen så vi båda blev totalt dyngsura och fick byta alla kläder!
Nu sitter jag och kollar på OS-hoppningen på SVT. Snart dags för Jens & Lunatic!!! Hejjjja :) Sen ska jag ut och rida mina knashästar!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0