hey baby hey baby

Tjenare tjenare!

Har vart dålig på att uppdatera som vanligt.. Men jag fick iaf upp några bilder på blackie från i förrgår. Sov hos Lisa från igår till idag & vi har ridit på Mackan och Mizzzapizzaaa, vi red ut dem i skogen och det gick mycket bra.
Runt klockan 18 åkte vi hem till mig och då red vi först Bärr & Pärr. Hihi Bäris fick gå sitt första lite normala pass på väldigt länge, med galopp, bommar och ett mini hinder. Snacka om överlycklig polle! Pärr såg mycket fin ut :))))

Sen trimmade jag Blackieboo inför tävlingen imorgon. Bara ett kort pass där jag lösgjorde henne. Imorgon/idag ska hon alltså till Nykyrka och hoppa 1m avd A och 110 avd B.

Nu är jag och lisa hundvakt åt min brors nya lilla valp. hahah världens sötaste lilla minihund. Men nu ska vi nog försöka sova en kortis.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0