Hola

Har fortfarande inte något internet, men tänkte uppdatera lite iaf!

Dagarna rullar på som vanligt, har vart sjukt duktig och tränat massa denna vecka och inte ätit alls lika onyttigt som jag gjort hela sommaren. Känns bra :) har precis kört ett pass zumba på mitt Wii! Sjukt kul! Har annars vart en skön fredag med ridning och chill! Ingen utgång idag för vi ska ner och bygga bana nere på örsta imorgon kl 9.00 sen bär det av till "extra familjen" imorgon efter allt är klart!! :') sen ska jag vara funktionär hela dagen på söndag eftersom blackie inte ska tävla.

Annars har jag tänkt att börja kolla efter någon häst att låna igen! La det lite på hyllan för ett tag sen eftersom jag inte riktigt visste vad jag ville med livet. Så om någon vet någon häst som skulle passa så hör av er!!

Sen funderar vi även på att lägga ut annons på Petro för typ 100ade gången, men jag har gjort en deal med mamma som jag nästan inte kan låta bli.. Även om det blir galet jobbigt så vet jag att min finaste Petro har så mycket kvar att lära någon annan liten tjej/kille. Så även om någon som vet nån som letar c-ponny :) världens bästa faktiskt!!! Inte speciellt dyr heller :) hemmet är viktigast!!!!!!!

Aka men vi hörs! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0