JAG ÄR FAN LYCKLIG FÖR IMORGON..

Imorgon ska jag till Ikea & köpa en ny bäddmadrass!!!!!! Om ni bara visste hur lycklig jag är!
Det är fan inte lätt att vara 19 barre men ha en rygg som borde ha tillhört en 70+are.. Så förhoppningsvis kommer jag att sova som en prinsessa sen :') HALLELUUULLJAHH MOMENT!
Har verkligen sovit som ett arsel de senaste månaderna just pga av ryggen och min äckligt osköna stenhårda säng.. Jag som aldriiig har vaknat om nätterna (iaf inte vad jag kommer ihåg) Vaknar nu flera gånger per natt och vrider och vänder på mig.. och vaknar aldrig utvilad heller för den delen..
Jajaa nu ska jag sooooova & tagga att jag ska sitta på Blackie kl 7 imorgon bitti, sen taggar jag även fredag, för då blir det massa mys med min bästa becci! :')
loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0