Lycka

Hejsan mina fina!

Har haft jättetrevliga dagar nere på örsta där vi haft lite ridläger! Berättar med om det imorgon men idag hoppade Blackie pay and jump istället för att träna något.

Hoppade först 1m där var hon lite spänd men hoppade fint! :) men till sista hindret så fick hon syn på våra schack plankor som låg vid sidan om hindret så hon stannade några meter innan men eftersom hon inte kollade något på hindret så lät jag henne hoppa iaf så då rev hon hela det för hon fokuserade verkligen helt fel haha.

Men sen i 110 var hon felfri och inte i närheten av en endaste liten bom, haha hon gillar verkligen inte att slå sig. Men jag kan inte annat än sitta och le när jag rider henne. Hon är ren lycka! Och hon är så otroligt begåvad när det kommer till hinder. Som när hon hoppade kombinationen i 1m så hoppade hon lite flackt in och fick lite trångt och klonka i en bom men sen i 110 så backade hon av så otroligt bra och hoppade upp i språnget och fick perfekt avstånd och hoppade strålande ut!!

Skriver mer imorgon om dagarna och då kommer även bilder och filmer tror jag! :)

Vill bara säga tack till alla som hjälpte till idag och speciellt tack till alla bästa tjejer som var med på lägret som har hjälpt till hela dagen med att flytta hinder och bygga bana osv!! Bästa ni <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0