mycket gladare idag!

Hej hopp gummisnopp!

Idag känns livet faktiskt bra igen! hahah tur att mina ångestperioder är ganska korta..
Har haft fullt upp hela dagen och ridit alla tre.
Blackie - Hon var knasig som en tok i början och försökte kasta av mig hehe, men idag fick jag ta till pisken lite så vi hade en liten fight, men jag vann! wehoo. Sen skötte hon sig faktiskt bra! Jobbade henne över lite galoppbommar som jag gjorde om till studds på slutet. Det gjorde hon fint och det ska hon fortsätta jobba med imorgon! :)

Bärr- Vi hade också lite små fighter idag, herregud vad jag ångrar att jag inte ridit henne ordentligt nu på så många månader :( För om man tänker efter så har hon inte gått ordentligt sen i typ maj.. Men nu jäklar ska hon få bygga muskler igen och komma tillbaka till toppformen :) Men fick igenom henne hyffsat idag & imorgon ska hon få jobba lite med studdsen!

Petro - Åh gosepollle! Red ut i skogen och bara mös :') Så himla härlig ponny! Vi körde lite race vilket petro uppskattade :) Hon ska chilljobbas lite på banan imorgon!

Eftermiddagen har jag spenderat på stan med min underbara vän Felicia! :) Vi åt sallad på Java, vi satt där i säkert två timmar och pratade innan vi skulle hämta ut våra biobiljetter! (hehe jag drack kaffe efter maten också, vuxenpoäng! check. Sen kollade vi på den nya Maria Wern filmen, haha den var faktiskt sjukt läskig vissa tilfällen, men ändå väldigt bra! :)
Sen efter bion gick vi runt lite och snackade medans vi väntade på min mamma!
Sen körde jag även hem från stan, gick mycket bra och jag börjar känna mig lite säkrare på att jag kanske fixar körkortet en vacker dag..
Världens bästa Felicia!! tack för idag, loveu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskardig!!!

2012-08-02 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0