Oh mama

Hello!
Tänkte bara skriva en liten update om vad som har hänt de senaste dagarna när jag vart frånvarande. Inte speciellt mycket, men det finns några händelser som jag tänkte dela med mig av.
Vi kan ju börja med att Koko var och kollade Blackan idag. Vi har ju velat kolla henne länge, men det har inte passat med tider osv. Men idag kuned koko svänga förbi här. Perfekt! Vi har ju problem med att hon korsar så mycket i galoppen, nästan genom varje sväng när man hoppar. Sen är galoppen i vänster varv så galet mycket sämre än höger. Så vi har ju förstått att något i ryggen antagligen inte var som de skulle, + att hon sparkar så förböveelen mycket bakut.
Så koko kollade igenom hela henne och hittade att det var två tornutskott långt bak i  ryggen som var snea. Vilket han trodde var en väldigt stor anledning till korsgaloppen och att hon är så mycket sämre i vänster. Så det slog han rätt med en hammare, haha. Så nu ska hon skritta i 4 dagar och sen är det bara att rida som vanligt! Han sa att jag kommer määrka skillnad på henne direkt så det ska bli spännande :) Dock ingen tävling på söndag, men allt för att min pärla inte ska ha ont.
Sen till den andra rätt roliga händelsen.. tandläkaren. Var som sagt hos tandläkaren igår för att laga ett hål. Efter jag fått bedövningen och allt dedär så kommer tandläkaren in och vad kan ha vart, 25 år typ? och ba: Jag tycker jag känner igen dig, men vi har ju aldrig träffats förut så det kan jag ju inte göra. (överdrivet trevligt)
Jag ba naa
Sen snackade han på en massa medans han höll på o borra i min tand, herregud alltså. Sen när han var klar så sa han typ ja då får vi se om vi ses igen då, och så kan ni tänka er med en flirtgubbe efter liksom och sen ba heeejdåååå!
Sen tog det typ 30 min innan själva lagning var klar, men sen när jag går ut från rummet tror ni han inte står där då eller och bara hejdååååååå igen, alltså verkligen öööööööööööverdrivet trevligt. Höll ju på och dö lite där en smula. Antingen så var han bara en såndär extremt trevlig person som säger så till alla eller så flirtade han fasen med mig :o hahahahahahha!

Nu ska jag köra lite Zumbaaaaa!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0