Onsdag

Tjosan hoppsan!
 
Tandläkaren imorse, det gick bara bra där men fick inte samma tandläkare som förra gången, vilket nästan kändes tråkigt haha, han var ju lite rolig att prata med, dem två idag sa inte speciellt mycket. haha, sen hopplade jag på cykeln där ifrån till Tove & Frida idag igen (fast dom var inte hemma då) mahaha. Bara för att det var närmre att cykla dit än hem. Vart bjuden på fika där & hade riktigt trevligt :) Sen kom busungarna hem lagomt tills vi skulle åka igen eftersom jag skulle till arbetsfömedlingen.
 
Ja, arbetsförmedlingen. Hade ett samtal med en snubbe som berättade om deras hemsida typ & att jag skulle göra massa tester där och blablabla. Fick inte ut speciellt mycket av det mötet. Känns som man klarar sig bättre på egen hand faktiskt! Men nu kanske jag ska försöka söka jobb lite aktivt då så jag får slippa mitt assköna hemmaliv :( :)
 
Så har inte ridit något än men ska ut om en liten stund! :)

Kommentarer
Postat av: ela

this or that
Lisa huss frida ? tove ?
petronella bärra ??
ridhus ridbana ??
svara gärna i ett inlägg :)

2012-08-29 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0