Petronella

Tänkte lägga ut en liten annons här på bloggen först på Petro.
Född 1996 & 140,0 i mankhöjd. Tävlad upp till msva med placering, gått SM. Mängder av placeringar och vinster upp till msvb. Sparsamt tävlad de senaste åren.
Hon är extremt snäll i all hantering. Hon lastar sig själv, lätt att klippa, sko osv.

Man kan nog inte hitta en bättre läromästare faktiskt! Man lär sig att rida ordentligt och man får en känsla av hur det ska kännas & man har även stor hjälp när man går upp på storhäst, eftersom hon är rätt mycket häst att rida och har galoppen och språnget som en storhäst!
Jaaa, världeeens bästa ponny som snart har funnits i vår ägo i 9 år. Vill verkligen inte sälja henne egentligen, men jag växer ju upp och börjar inse att jag kanske inte  kan ha kvar henne föralltid.. Därför är hemmet extreeeeeeeemt vikigt!!! Allt ska kännas bra för att jag ska släppa iväg henne :)
Älskar henne av hela mitt hjärta! Det är hon & Nikki <3 mina bästa!
Prisidé:  50.000 :-
min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0