Rätt dålig osv..

Tränade med blackie nere på örsta idag och mama vad jag fick kämpa med allt. Hon som vart så himla fin nu :(men vi pressade lite mer och då blir hon verkligen sjukt arg.. Sto! Men så ja, får hoppas att det har sjunkit in lite tills imorgon för jag antar väl att det är detta som krävs för att saker och ting ska bli bättre! Men jag längtar verkligen som en tok till Lennart-träningarna drar igång igen!!

Annars har jag bara vart dålig och inte ridit bärran idag heller. Usch det är så tråkigt att sätta igång hästar, men nu vill jag ändå ha igång henne så jag kan få en häst som är lite lättare igen liksom. Saknar henne liksom :(

Ska till tandläkaren imorgon 09:10 sen ska jag typ ner till örsta och sen sova där på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0