Ta bort bloggen?

Funderar på om jag ska ta bort min blogg? Eller om jag bara ska radera alla inlägg jag har eller om jag ska göra en helt ny blogg igen. Det är frågan.
 
Aja har ridit bäris idag & hon gick prima ballerina :) Hoppade några språng på ett räcke idag! Första gången hon hoppade över typ 70 cm på flera månader.. Men detgick bra förutom att hon rev en gång ganska så grovt när vi hade upp det på 120. Men sen lyfte hon allt på sina tassar :)
 
Lilla Fillipa var här och red på lillfjonken (petro) idag också! Det är mammas jobbarkompis barn. Hon är verkligen pytteliten och har bara ridit två gånger i hela sitt liv & idag travade hon för första gången och var superduktig!!! Petro sköter sig och är så snäll som vanligt :) Har börjat klura lite på en annons på henne så ska bara ta tag i det och lägga ut henne också :) Min bästa!
 
Nej men oj va skönt det skulle vara med lite sommar igen då!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä du får inte ta bort bloggen :)

Svar: Nä den blir kvar :)
Emelie Stenström

2012-08-29 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0