tror fan jag har hittat DET bettet

Maaaama så fin blackibo var på bettet jag testade idag! Ett sånt eget bett ska införskaffas på dirren! Hon fick en sån fin form och var helt loss i munnen och  allt var egentligen bara asbra! Tills hon en gång måste lagt tungan över bettet, för hon blev helt konstig och hackig i munnen och jag fick ingen kontakt men efter något varv släppte det igen.
Testade att hoppa några språng också bara för att se hur det fungerade & jag tyckte att hon fick upp huvudet på ett jättebra sätt precis som jag strävat efter. För på alla skarpa bett som jag testat så har hon faktiskt blivit ännu starkare, dum & kört in & ner huvudet. Men hon hoppade fantastiska språng och väntade fint på mig och korsgalopperade inte alls lika mycket!

Nu ska jag ut och rida bärran, ciaaaaaaaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0