Uppdatering

Hejsan mina fina!
 
Har inte uppdaterat på väldigt länge nu, men lusten för att blogga finns inte riktigt. Men jag mår bra, jobbar och rider som vanligt! :) Hästarna har ju haft det lite lugnt, men nu är det snart dags för full gas igen. Emil är ju helt igång och var iväg och hoppade en pay and jump igår och var felfri i 110 :)
 
Även Frida var med på Petro och de var nolla i 80cm! Så duktiga.
 
Imorgon ska Nikki börja sättas igång igen, kan bli spännande ;) hehe, sen ska jag nog hem till Frida & Tove och åka ännu mer tefat efter deras 4hjuling, hahaha vi har åkt typ hela helgen och jag har sån sjuk träningsvärk i hela kroppen och en jäkla massa blåmärken!! Men det är så sjukt kul!
Red på min finaste Petronella i lördags!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0