ANUS

Fan vad jag tänker vara negativ idag, skiter fullständigt i allt. Mitt liv suger röv just nu, på riktigt.
Min hund & bästa vän blir bara sämre och jag orkar knappt kolla på henne. Hunden som haft en sån enorm livsglädje & alltid glimten i ögat ligger nu helt utslagen i soffan och rör sig absolut inte en meter mer än vad hon behöver för hon kan knappt inte gå. Ögonen är ledsna och hon ser otroligt olycklig ut. Blää jag står inte ut :(

Hästen gick asdåligt och jag känner mig också asdålig. Livet suger sen dör man. JAPPP så är det.

Jag brukar fan inte klaga så ofta på mitt liv för jag tycker annars att det är ganska bra men ibland rinner bägaren över & man hamnar i en riktig jävla svacka och allt går åt helevete.



Nu ska jag vara emo ett tag och äta lite mat, herå

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Äsch, allt blir bra ska du se! Har ni provat säck-tricket än förresten? är lite nyfiken! :D

2012-07-01 @ 22:55:02
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0