Crazy night

God morgon mina fina :)
Min natt har ju vart ganska omtumlande faktiskt, trodde att Mitzy hade dött & låg mosad över hela vägen en bit bort. Det hade ju inte förvånat mig om det faktiskt var hon, men denna gången hade vi tur.
Har inte så mycket planerat idag förutom att jag ska rida Blackan & Petro :)  Vi ska antagligen börja med Droppan idag också och testa lite nya saker som vi fått tips om ;)
Blackan ska jag även testa rida på något bett som jag fått låna av Cornelia :)
image description

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag anser att det är din plikt som.. lånare... elelr nåt, att uppdatera såfort du provat dels tipsen och dels betten! Sjukt nyfiken haha. Din svarta är knasigt fin också, bara så du vet!

2012-07-02 @ 14:13:23
URL: http://cooorre.blogg.se/
Postat av: Amanda - En satsande dressyrryttare

Åå vilken fin häst! Vad är det för någon? :)

2012-07-03 @ 19:48:29
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0