Duktiga hästar

Har ridit både Petro & Blackis nu.
Blackie skötte dig fint och vi övade på väldiiiigt basic saker idag. Göra massa halter typ hela passet, eftersom det verkligen är mitt problem med henne att hon inte lyssnar på mig. Men fick väl igenom det lite grann men det här tänker jag inte ge mig med förns problemet är löst... Nu jävlar ska hon bli så lydig på marken. Hoppa vet vi ju att hon kan.
Petro  red jag också på banan och hon var så himla fin. hihih bara att rida runt lite och hon gör allt så perfekt! Nu ska hon ju iigång på riktigt så Lisa kan tävla  på julihoppet! Men hon var himla fin idag iaf :)
Innan jag red var jag & mami ute på 8km rundan också, heheh så duktiga så :)
image description
Min bästa skitunge på Bärris! Du är verkligen bäst Lisa!! <3

Kommentarer
Postat av: lisa

Bästa du <3 <3

2012-07-08 @ 11:10:02
URL: http://lisaahuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0