Falsterbo

Kom hem från Falsterbo i natt så mesta delen av den här dagen har jag sovit bort -ganska värdelöst faktiskt, har inte gjort ett smack.
Veckan har iaf vart hur rolig som helst för mesta delen. Har hängt med så sköna människor på kvällarna så det finns inte!! Så stort tack till My, Pontus, My, Lina och Felix kvällarna med er gjorde hela min vecka!!

Har kollat på massa fina hästar och fått redigt med inspiration och motivation även om jag inte orkat rida idag.. Ska dock ta en liten kvällstur på Petro snart :) har handlat en del grejer så som flugtäcken, schabrak, jacka, tyglar och en luva till hästarna :)

Saknar redan vårt sköna gäng och att mysa på campingen och bada i havet på dagarna med mami, Lisa, My & Jenny! Jag skulle lätt kunna flytta till skåne alltså.
Annars är jag ganska deprimerad och är verkligen inte på topp nu, förutom
mina hästar finns det inte mycket jag brinner för, det är jobbigt att vara hemma för saknaden av min fina Nikki tar över totalt. Jag tror få människor förstår hur ont det gör att förlora sin absolut bästa vän (förutom de som vart med om det såklart) men min Nikki är den enda som aldriiiiiig lämnat min sida, den enda som aldrig svikit mig och nu är hon bara borta och det är så otroligt tomt och jag har inte längre någon som alltid finns där för mig. Allt jag upplevt med henne finns kvar i mina minnen och de tar verkligen upp hela min hjärna just nu, går inte en sekund utan att jag tänker på henne och vill ha henne tillbaka :(

Men nu ska jag fortsätta vara deprimerad och arg tills det känns lite bättre igen.. Ska iaf till min bästa väns sommarstuga på tisdag! Det ska bli så skönt att komma bort och bara få
Umgås med min bästa!!! <3

Blackie sätts igång imorgon och då ska vi fortsätta med bett jakten och testa de andra betten jag fått låna av Cornelia :) ska bli roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0