Grillad häst till kvällsmat?

Usch dumma bärran.. Hon har gått sämst den här helgen i Vingåker, förhoppningsvis har hon inte ont någonstans, men hon trivs inte på deras underlag (jag brukar inte skylla på sånt) men hon gör verkligen inte det. Hon paddlar i svängarna och man får inte upp någon galopp så hon ville inte alls så jag tänkte grilla henne och äta upp henne ikväll :)

Vi ska ta en liten paus från varandra nu. Mamma ska få rida henne denna vecka och sen ska vi till Skåne en vecka så då får hon vila så får vi se. Ska nog lägga ut en annons på henne nu fast att hon inte gått så bra på sista tiden, men det handlar ju om att jag inte gett henne tiden. För jag känner att jag är klar och har inte samma motivation längre. Så om någon vet någon som ni tror skulle passa med denna underbara läromästare som vill börja hoppa lågt så hör av er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0