Jag bryter ihop

jag hade lovat mig själv att inte gråta mer, men idag har jag brutit ihop flera gånger. Har spenderat så många timmsr med min älskling idag och jag mår så jävla dåligt utav detta. FAN, min bästa vän ska dö. Hur klarar man sig?
Det kommer bli den jobbigaste dagen på väldigt många år. Jag har vart med om en sak i livet som var jobbigare än det här, men det här är nummer 2. och då är den fösta grejen ganska brutal.
Nej usch det är så jobbigt. Ibland öskar jag att vi inte hade några djur och att jag inte fäste mig vid mina djur på det sätt som jag gör. Dock är Nikki så mycket mer än bara en hund, har man träffat henne kan man nog förstå. Hon är inte som en hund, hon har alltid suttit som en människa i soffan, hon har alltid visat sympati vid rätt tillfällen och vart glad vid rätt tillfällen, säger man något åt henne så har hon gjort precis som man sagt.
Skulle kunna skriva så många fantastiska saker om min hund men då skulle ni aldrig orka läsa.. haha
Ska sova nere hos Nikki idag med <3 sista natten min älskling kommer finnas vid min sida, & nu bröt jag ihop igen....... helvete.
Vet inte om jag ska åka med imorgon när hon tas bort heller, vill ju egentligen vara med henne, men jag vill inte se henne död, jag vill minnas allt fint och jag vill minnas henne levande. Men jag vet inte..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0