Jag hatar myggor

Bläääuh har seriöst fått ca 7 myggbett bara i natt :( Vaknade klockan halv 5 bara för att det surrade så mycket kring mitt huvud och även att det satt 70 elva stycken myggor på mig som försökte tömma mig på blod.. haha. Ja men god morgon typ!

Vet inte om jag ska ta en springtur först eller om jag ska rida först. Men det är iaf Black & Petro som ska gå idag med, båda på banan. Blackie ska jag fasen få igenom mina halter på & Petro ska bara trimmas vidare.

Förhoppningsvis gör vi något med droppis idag också, vi hade ju tänkt börja förra veckan, men när allt blev så jobbigt med Nikki så fanns det ingen ork till något faktiskt. Men nu är det dags att gå vidare i livet (även om jag kommer gå till Nikkis grav & prata med henne varje dag <3) Men iaf börja  blicka framåt och göra något bra av det jag har.

Men nu ska jag hmmm ut och springa, men vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0