Jävla sjuka liv

Herregud säger jag bara.. Jag somnade klockan 5 på
Eftermiddagen idag och sov fram tills klockan halv 1 på natten när mamma kommer in genom dörren och skriker som en liten sate och gråter. Min första tanke var att Nikki hade dött när mamma fixade hästarna men sen såg jag henne, min andra tanke var att blackan hade brutit benet eller bara dött sådär, min tredje tanke var att mamma råkat döda en av våra kattungar men icke det heller. Hon kommer in och skriker att våran andra hund mitzy ligger påkörd och ligger i slamsor över hela vägen en bit bort från vårat hus. För hon hade inte kommit tillbaka när mamma släppt ut henne på natten och när hon åkte och letade såg hon alla slamsor. Så det slutade med att pappa skrek för han blev väl rädd, jag skrek för jag tyckte att mitt liv inte kunde bli så mycket värre än vad det redan var och mamma bölade som en liten bebis för hon var så ledsen (för mitzy är typ
Hennes hund) men iaf pappa tog sig samman och åkte ut för att kolla på det döda djuret. Jag tänkte direkt att det är mitzy liksom vad annars? När han kommer tillbaka så säger han att det var en hare som låg påkörd där borta.
Wohoo lite hopp fick man ju då, men sen letade vi och åkte runt och kollade
Överallt i närheten, ingen mitzy.. Men när mamma kom tillbaka sista gången utan mitzy så kändes det väl sådär.. Men så klev hon in genom dörren och då kommer mitzy in, hahah så hade hon stått utanför dörren och velat gå in :)

Sjuka jävla familj alltså.. Lycka till med att jag kommer kunna sova mer nu då haha har ju redan sovit 8 timmar typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0