Länge sedan nu

Heei mina vänner! Just nu håller jag på att göra mig i ordning för en liten utgång! Var sjukt länge sedan jag var ute här hemma liksom så det ska bli kul. Ska ut med en gammal klasskompis så det blir skoj!
Annars har vi tävlingar nere på örsta just nu - julihoppet. Trodde det var sista året för mig att tävla där förra året eftersom jag är för gammal för ponny men icke!
Hahah jag har tävlat My Huss ponny Mackan. För dom har haft lite strul i hoppningen och han började stanna dock för att han hade ont, men det är klart att självförtroendet för varandra försvinner och därför fick det bli så att jag tävlade honom istället.
Han var verkligen superfin & nolla i LD :) Det är en riktigt fin ponny och han hoppar jättefint men han är väldigt lat och gör inte så mycket själv ;) Var faktiskt roligt att tävla ponny igen :')
Foto: Julihoppet 2012
fiiina macckiiiiis!

Imorgon ska Lisa hoppa Petro igen som dummade sig idag, haha hon är för knasig den där ponnyn.. Så nu har jag trimmat henne & satt på ett Hackamore för första gången så det ska Lisa testa imorgon så får vi se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0