Pepsi max

Måste bara börja med att klaga lite & säga att jag har så ont i hela min kropp.. Jag har sovit nere i vardagsrummet på min tunna madrass nu två dagar och det känns för min stackars klena rygg. Men annars vill Nikki sova på mitt rum och hon har sånna problem att ta sig upp & ner för trappen så därför har vi sovit på golvet istället. hahah vet att jag är ganska sjuk som gör de, men jag vill inte att hon ska känna sig ensam :( & jag vill spendera så mycket tid med henne som det bara går eftersom hon ska tas bort imorgon.
På förmiddan har jag bara solat, med nikki såklart. ASDFGHBJNKM alltså det spelar ingen roll vart jag är så är den hunden med mig. När jag solar/sover/rider/äter/är i stallet/ osv osv osv. Ingen kan förstå hur tomt det kommer att bli för mig. Hon är mitt allt verkligen.
Foto: Sista dagen med mitt hjärta.. <3<3

Har tagit på mig träningskläderna nu men finner ingen motivation till att träna haha, inte ens mitt fläsk liksom. Sen har jag tappat bort mina hörlurar och hur jobbigt är det inte att springa utan musik? Jaja, Mamma kommer rida Bärran idag med och resten av veckan så därför kommer det inte skriva så mycket om henne. Blackie ska gå på banan idag med ett annat bett som vi lånat så får vi se hur det fungerar. O min lilla gospetro ska jobbas på banan.
Nu ska jag dricka upp min pepsi max kolla på en film och sen springa.. :)

bild på en saknad ankipank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0