Tchill

Hejsan allesammans! jag vet att jag suger på att uppdatera denna blogg, men sånt är väl livet. Har hängt med bästa Lisa hela dagen & vi har städat hela stallet. Så nu är det jättefint! Sen cyklade vi även iväg till Maxi för att köpa några fruktdrycker hahhaa, cyklade 2 olika vägar så den sammanlagda längden fram & tillbaka blev ca 1,2 mil, wohoo!
Sen red Lisa Petro och det gick superbra :) & nu för en stund sen red jag Blackie & idag testade jag att rida på ett nathe bett, ett kombi-bett alltså. O det funkade faktiskt ganska bra. Kan tänka mig att det kommer att fungera bättre när jag rider på en större bana eftersom det nästan blir för skarpt för att ha på våran lilla bana. Men annars kunde jag både svänga & bromsa utan att hon haed fått ett enda skavsår i munnen. Så jag är nöjd :) Ska testa det igen på torsdag när det är träning på örsta. Juste hon fick ett ad/hd släpp när jag red, fick ju ihop henne asbra på bettet och så skulle jag hoppa ett hinder ganska snävt då flög hon typ 3m upp i luften och gjorde ett sånt mongohopp men annars så :)
Är för övrigt inte alls glad för nu är det bestämt att vi ska avliva mitt hjärta på torsdag, vet ärligt inte hur jag ska klara mig utan min unedrbara hund. Hon är så speciell min fina Nikki :( <3<3<3<3<3

Foto: Min finaste älskling :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0