Tjenare mannen

Hejsan allesammans! Är ju rätt dålig på att blogga och har ju vart dålig på de ganska länge nu, ärligt så har jag vart dålig på iprincip allt. Ja faktiskt.
Har vart på semester en vecka i Torekov tillsammans med fam Huss. Vi har verkligen haft strålande sol hela veckan så det har vart hur göttit som helst! Massa mys vid havet, glass vid solnedgången på kvällarna osv.. :)
Red inte något när jag kom hem igår utan tänkte sätta igång dem idag istället.
Blackie försökte kasta av mig i skritt typ 78 gånger :( så jag fick till slut ge upp eftersom jag inte kände att jag var redo och dö än, så hon fick longeras istället.. haha
Bäris var superduperfin :) Mamma har ju ridit henne så hpn fick gå ett ganska lagomt pass med lydnad. Imorgon blir det sätta mera press :)
Foto: Ganska så nice faktiskt!
Jag i Hovs Hallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0