Vila i frid mitt hjärta

Den jobbigaste dagen på så länge, nu finns inte min älskade Nikki mer. Jag visste inte om jag ville följa med eller inte, men det gjorde jag, för hennes skull. Åh mitt lilla hjärta :'( Vet inte hur jag ska klara mig utan henne. Usch det är så jävla förjävligt alltså.
Hennes slut blev dock väldigt fint och hon fick en spruta lugnande medel och gick runt lite på gräsmattan hemma hos Karin Simonsson, hon somnade och sov så sött. Jag pratade med henne och lugnade henne hela tiden och sa hur mycket jag älskar henne. Sen gick jag iväg när hon fick den riktiga sprutan. Men allt gick bra.
När jag skulle kolla på henne när hon somnat in brast hela min värld. Det blev bara svart. Min älskling, mitt hjärta, mitt allt!
Känns på ett sätt skönt att hon nu sliper lida eftersom hon dragit på sig både livmoderinflammation & diabetes. Jag kommer aldrig aldrig aldrig glömma dig älskling.
Foto: vila i frid min älskade bästa vän <3 du kommer alltid att vara nummer 1 för mig, jag älskar dig så mycket <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0