gulllehest 110 idag

Ja då var vi hemma från Vingåker, Är faktiskt nöjd med Blackie idag fast att vi inte tog oss runt hela banan, hahahahah. Hon var superfin på framhoppningen och väntade så lugnt och fint på mig :) Inne på banan var hon också jättefin tills 3an som var ett hinder med hus under, som konstigt nog typ alla kollade på? Det var taskig sväng precis från utgången men där fick jag två stopp för hon tyckte verkligen det var läskigt men sen tredje gången lyckades jag sparka över henne! Sen blev det fart på henne vill jag lova. Lyckades styra på 4an och även 5ab men sen fick jag inte sväng på henne alls till 6an så den red vi förbi istället D: Så ja då blev vi uteslutna, inte så mycket att säga om de, när jag kom om på 6an hoppade hon superfint :D
Hon är ju där för att utbildas inte för att samla på sig nollrundor, hon gjorde en sån perfekt runda igår så jag är så himla nöjd med henne iaf. Sen var hon lite trött idag och då blir allt jobbigare, svårare & betydligt svårare att svänga heheehhe
Nu ska jag tchilla en stund & sen fixa allt till bärran imorgon och rida henne & även petro :)
hur fin är hon inte min pääärla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0