Hola amigos im back

Jag behöver min blogg just nu för att kunna skriva av mig lite saker! Vet inte om jag kommer blogga så seriöst igen men det känns ändå skönt att bara få skriva av sig lite ibland.

Jag har tagit studenten och chillar utan jobb nu typ, jag rider och är med mina vänner :) börjar känna mig något rastlös redan och önskar väl att jag hade ett jobb så man fick lite pengar också haha.

Min bästa vän, min vovve Nikki alltså börjar gå mot sina sista dagar.. Känns helt jävla förjävligt och jag har inte en aning om hur jag ska klara mig utan henne. Hon är med mig vart jag en går, hon ligger utanför ridbanan när jag rider osv listan kan göras lång. Vi tar en dag i taget men som sagt slutet är nära. Så frågan är hur man ska klara sig ur det? Mitt allt kommer en dag inte längre att finnas vid min sida.

Sen har vi ju fått kissebebisar som är ca 5 veckor nu. Hur söta och hur jobbiga som helst, de busar, bråkar och äter hela dagarna!

Vi hade en jätte trevlig midsommarafton med lite vänner igår men på kvällen dök huvudvärken från helvetet upp och är firtfarande kvar.. Jävla bajs vad ont det gör precis hela tiden.. Bara hoppas att det går över snart så jag kan få bli människa igen :) har inte gjort ett smack på hela dagen pga av huvudvärken, så mamma får rida bärran och resten får vila. Så hoppas jag att jag kan leva imorgon och göra mina sysslor.

Jag hade även tänkt att bli seriös och börja träna så jag gjorde lite styrkeövningar igår så jag har jordens träningsvärk i låren idag.. Gött mos!

Jaja nu vet ni att jag lever, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0